8 Mayıs 2011 Pazar

Yurtdışı Eğitim Bursu

Her yıl onbinlerce Türk ögrenci yurtdışı eğitim tercih ediyor, ve bir çok aile maddi yardım olanaklarına güveniyor veya çalışmaları finanse etmek için kredi alıyorlar. Bu yüzden, birçok üniversite uluslararası öğrencilere yurt dışında daha kolay çalışma imkanı ve mali ihtiyaçları karşılamak için burslar ve hibe teklifine önem vermektedir.

Burslar genel olarak yüksek rekabetli olmakta ve ihtiyac derecesine gore veya ders, spor, sanat veya baska bir kategoride olaganustu performansa sahip ogrencilere verilir. Okul veya burs veren kurumlara dogrudan basvuruların yanında bazı ogrenciler de belli bir not ortalaması ve standarta ulastikları icin otomatik olarak burs sahibi olabilirler.

Bazi burslar butun ders ucreti, yerlesim ve yasam harcamalarını karsılarken, bazıları ise egitim ve gereken gereçlerin ucretlerini oder ya da katkıda bulunur. Bununla birlikte bir burs sadece mali yonden faydalarıyla sınırlı kalmaz. Is verenlerin gozünde burs kazanmis adaylar yatırım yapmaya deger biri olarak gorulür ve burs bir basarı gostergesi olarak is sahiplerini etkiler.

Asagidaki bazi internet sitelerinde bur arayisi yapabilirsiniz. Burslar ile ilgili olarak ayni zamanda Yurtdisi Egitim Forumlarimiza da uye olabilrisiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder